

Asiakkuudenhallinta (CRM)
EC-ratkaisu auttaa myyjiä tehostamaan toimintaansa tarjoamalla helpon tavan hallinnoida liidejä, mahdollisuuksia ja asiakasviestintää yhdessä paikassa.
Liidit
Voit lisätä liidejä EC:n joko yksittäin tai siirtämällä tietoja Excelistä tai Google Sheetistä. Halutessasi pystyt myös automatisoimaan liidien luonnin verkkosivustosi lomakkeista tai vastaanotetuista sähköposteista.

EC tarjoaa sinulle lukuisia hyötyjä liidien käsittelyssä. Ensinnäkin näet kaikki liidit yhdessä paikassa ja avaamalla liidin voit lisätä muistiinpanoja sekä hallitset yhteydenottoja. Voit seurata puheluita kontaktille sekä näet kuinka monta kertaa liidi on saanut haluamasi markkinointiviestin.
Seuraa viestintääsi, tarkastele reagointeja ja käännä mahdollisuuksiksi!
Mahdollisuuksien hallinta
Voit kirjata Liidit myyjille ja seurata liidin etenemistä myyntiprosessissa. Kun liidistä tulee mahdollisuus, voit siirtää liidin vaiheesta toiseen (Uusi -> Etenee -> Ehdotus -> Voitettu) vetämällä ja pudottamalla sen seuraavaan vaiheeseen.

Aikatauluta toimintojasi mahdollisuuksille, kuten puheluita ja kokouksia. Voit myös lähettää järjestelmästä sähköpostia tai soittaa asiakkaalle suoraan. Hallitse aikatauluja kalenterin avulla tai integroida siihen ulkoinen kalenterin, kuten Google.
Lähetä tarjouksia ja luo laskuja
Kun mahdollisuudet on hyväksytty, lähetä heille tarjouksia helposti. Napsauta vain Mahdollisuutta, valitse ”Uusi tarjous”, muokkaa tarjouksen tietoja ja lähetät sähköpostilla.

Asiakkaan hyväksyttyä tarjouksen voit lähettää asiakkaalle laskun suoraan hyväksytystä tarjouksesta.
Raportointi
EC:n avulla myyjilläsi ja johdolla on pääsy mukautettuihin näkymiin, joissa he voivat helposti tarkastella myynnin ja laskutuksen tunnuslukuja graafien, kaavioiden ja taulukoiden muodossa.
On helppo analysoida menetettyjä tai voitettuja mahdollisuuksia, tunnistaa trendejä sekä parantaa mahdollisuuksien voittoprosentteja.
EC edullisella kuukausihinnalla riippumatta käyttäjien määrästä

Ota yhteyttä
Jätä soittopyyntö
Hiljaisen tiedon kirje
Legenda Oy
Vuonna 2011 perustettu Legenda on syntynyt aidosta halusta auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä kasvattamaan digitaalista jalansijaansa verkkomaailmassa.